Воркшоп «Командоутворення в освітньому просторі: стратегії та інструменти»

«Зібратися разом – це початок, залишитися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх». Саме під таким гаслом для педагогічних працівників практичний психолог ліцею Сомик А.С. провела воркшоп «Командоутворення в освітньому просторі: стратегії та інструменти», який спрямований на навчання прийомам вироблення загальної стратегії, відпрацювання практичних навичок позитивної взаємодії в команді та командної комунікації.

Педагоги ліцею були поділені на три команди, роботу кожної представляв спікер. Виконання різноманітних завдань дало можливість кожному проявити себе й одночасно згуртовано, активно та творчо працювати в команді. Всі отримали новий досвід, задоволення від спільної роботи.

Важливо пам’ятати, що колективна турбота, взаємоповага, підтримка, узгоджена взаємодія та товариські довірливі стосунки, позитивний настрій на злагоджену роботу дає високий результат в трудовій діяльності.

День Гідності та Свободи — знаковий день для нашої держави, встановлений на честь початку двох революцій: 2004 та 2013 років. Цей день — символ творення новітньої історії держави, пам’ятна дата, що вшановує мужність та патріотизм українців, які відстояли свої споконвічні цінності: свободу, гідність та демократію. З нагоди свята викладач історії Арбузинського професійного аграрного ліцею Антоненко […]

Україна – територія гідності і свободи. Це доведено подіями, які розгорталися на Майдані в 2004 і 2013 роках: ми пройшли крізь важкі випробування з любов’ю до рідної землі, з готовністю до останнього подиху відстоювати її незалежність та власну гідність. Україною потрібно пишатися і просто неможливо не любити! Колектив Арбузинського професійного аграрного ліцею щиро вітає всіх […]

Мобільність у сучасному освітньому середовищі виявляється в готовності педагога до змін, відкритості до нового, вмінні долати зовнішні та внутрішні перешкоди у професійному становленні. Для педагогічних працівників ліцею практичний психолог Сомик Анастасія Сергіївна провела психологічний практикум «Професійна мобільність педагога», під час якого педагогічні працівники створювали модель сучасного педагога та визначали, якими навичками він повинен володіти, встановлювали […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x