Молодіжні субкультури: за і проти

Рух масових бійок «Редан», організований спецслужбами росії, докотився до України. Підлітки виходять на вулицю, щоб бити тих, хто «не так» одягнутий чи має зачіску, що «не відповідає нормам». При цьому підлітки кримінальною групою себе не вважають і заявляють, що вони «не пригнічують людей через їхню релігію чи національність».

Появу агресивної субкультури пов’язують із японським аніме-серіалом «Hunter x Hunter», де є бандитське угрупування під назвою «Геней Рьодан», символом якого виступають павук і цифра 4. Також «редани» можуть носити картаті штани, надають перевагу чорному одягу.

Аби застерегти дітей від необдуманих вчинків, для подолання конфліктів і формування толерантних стосунків серед представників різних субкультур сучасної молоді практичним психологом Сомик А.С. було  проведено профілактичну бесіду «Молодіжні субкультури: за і проти» із здобувачами освіти Арбузинського професійного аграрного ліцею. Обговорили позитивні і негативні спрямування молодіжних субкультур, проаналізували причини виникнення нової субкультури та її вплив на світогляд молоді, можливі наслідки протиправних дій, включаючи кримінальну відповідальність.

День Гідності та Свободи — знаковий день для нашої держави, встановлений на честь початку двох революцій: 2004 та 2013 років. Цей день — символ творення новітньої історії держави, пам’ятна дата, що вшановує мужність та патріотизм українців, які відстояли свої споконвічні цінності: свободу, гідність та демократію. З нагоди свята викладач історії Арбузинського професійного аграрного ліцею Антоненко […]

Україна – територія гідності і свободи. Це доведено подіями, які розгорталися на Майдані в 2004 і 2013 роках: ми пройшли крізь важкі випробування з любов’ю до рідної землі, з готовністю до останнього подиху відстоювати її незалежність та власну гідність. Україною потрібно пишатися і просто неможливо не любити! Колектив Арбузинського професійного аграрного ліцею щиро вітає всіх […]

Мобільність у сучасному освітньому середовищі виявляється в готовності педагога до змін, відкритості до нового, вмінні долати зовнішні та внутрішні перешкоди у професійному становленні. Для педагогічних працівників ліцею практичний психолог Сомик Анастасія Сергіївна провела психологічний практикум «Професійна мобільність педагога», під час якого педагогічні працівники створювали модель сучасного педагога та визначали, якими навичками він повинен володіти, встановлювали […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x